torstai 30. heinäkuuta 2015

Onko reiluu?

Onko reiluu, että parvekkeen alapuolella on ravintola, josta tulee ehkä maailman ihanimmat tuoksut?

Onko reiluu, että porukka tulee ulos syömään ruokien kanssa just nyt kun on kamala nälkä? 

Onko reiluu, että mulla on kotona vaan kaks kananmunaa, hmp:tä (herne-maissi-paprikaa), yks tomaatti ja nuupahtanu kevätsipuli? 

Onks reiluu, että jotta saisin jotain kunnon ruokaa, mun pitäis mennä kauppaan, mikä on sama, että pitäis mennä parvekeelta pois ja en sais aurinkoo? 

Onko reiluu, että mun parvekeelta näkyy kaks kebabpaikkaa JA hese?

Joo no ei oo reiluu... Onneks tänään on muuten ollut ihan super päivä, tai no tämä koko viikko on ollut aika mainio. Maanantaina otin aurinkoa ja kävin salilla, tiistaina kävin lenkillä, eilen vietettiin Ensisilmäyksellä maratonia kaverin kanssa; kokonaisuudessaan siis kivan rento, mutta toiminnantäyteinen viikko. Tajusin juuri, että tämä on mun toisiksi vika viikko tässä vanhassa kodissa ja olen koittanut siivoilla ja pakkailla täällä. Rasittavaa kun ei jaksaisi millään imuroida, tiskata tai tehdä ruokaa kun ajattelen koko ajan, että "pian mä kuitenkin muutan". 




Tänään muutto nyt sitten tuli yhtä askelta lähemmäs, sillä sain monta asiaa hoidettua. Maksoin takuuvuokran (auts, kahden kuukauden vuokra + virallinen asuinvuokra kirpaisee), otin sähkösopimuksen ja hankin isän avustuksella kotivakuutuksen. Kaikkein siisteintä on, että nyt kunhan saan noustua tästä sohvalta ylös niin lähden kävelemään kämpälle ja SAAN AVAIMET!!! Meinaan napata mitan mukaan, jotta saan suunniteltua sitten asuntoon pohjaratkaisun. Mulla on plääni jo mielessä, mutta mittaukselle on silti tarvetta. 

Yleisfiilis on siis hyvä, innostunut ja väsynyt. Nyt lähden reippailemaan uudelle kämpälle ja illalla voisin silittää valtavaa pyykkivuorta. Huomenna suomalainen kaverini, johon tutustuin Italiassa vaihdossa, tulee tänne Helsinkiin mun luokse viikonlopuksi. Olen ihan super iloinen siitä, sillä meille tulee varmana tosi hauskaa yhdessä. Suunnitelmissa olisi ainakin Kallion blockfestarit, lavatanssit, uimista jos kelit sallii, leipomista ja ruoanlaittoa. 



Kivaa iltaa kaikille, saatan palailla illalla myöhemmin vielä :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti